Nowosądecki
Inkubator
Przedsiębiorczości
StartO nasLokalizacjaKontaktLinki
Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości
Serwis biznesowy
Aktualności
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Nasza oferta
Nasze firmy
Kryteria naboru
Jak założyć firmę
Firmy wyinkubowane
Projekty NIP
Projekt Mój szef to ja!
Projekt w branży budowlanej
Projekt w branży turystyczno-gastronomicznej
Projekt w branży elektryczno-elektronicznej
Informacje dla MŚP
Pożyczki dla MŚP
Poręczenia dla MŚP
Pomoc publiczna
Podatki lokalne
Archiwum
 
EUROPA - Portal Unii Europejskiej
 
Portal Funduszy Strukturalnych
 
Europejski Fundusz Społeczny
 
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
 
Portal Innowacji
 
Centrum Informacyjne Fundusze Europejskie w Małopolsce
 
Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
 
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego
 
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 

Szkolenie "księgowość w małej firmie" - 18.11.2015.

2015-11-18

Dziękujemy za uczestnictwo w szkoleniu "Księgowość w małej firmie".

Zapraszamy na szkolenie "Kadry i płace w małej firmie", które odbędzie się w piątek 20 listopada!!!

 

 Zobacz więcej ... 

MARR S.A. zaprasza na bezpłatne szkolenia biznesowe.

2015-11-12

Skuteczny sprzedawca – rejestracja do 14 listopada (piątek) do godz. 10:00!

Termin: 16-17 listopada 2015 r. (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Gorlicach
Cel szkolenia: nabycie umiejętności prezentacji oferty z wykorzystaniem języka korzyści. Nabycie umiejętności finalizowania transakcji handlowych. Nabycie przez Uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania procesem sprzedaży, komunikacji perswazyjnej. Zdobycie wiedzy na temat wybranych technik wywierania wpływu. Zdobycie wiedzy na temat nowoczesnych technik pozyskiwania i utrzymania klienta oraz na temat zasad budowania bazy klientów.
Program szkolenia i rejestracja na szkolenie, kliknij à http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html lub tel. 18 262 12 76

Innowacje w odnawialne źródła energii (OZE) szansą dla przedsiębiorców – rejestracja do 17 listopada do godz. 10:00

Termin: 19-20 listopada 2015 r. (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Gorlicach
Cel szkolenia: zwiększenie świadomości mikro, małych i średnich firm o możliwościach i szansach rozwoju w zakresie zastosowania i wykorzystania innowacyjnych rozwiązań odnawialnych źródeł energii (OZE) w celu podniesienia swojej konkurencyjności na rynku oraz pozyskania na ten cel środków unijnych. Nabycie umiejętności racjonalnego i efektywnego energetycznie przygotowywania strategii wdrożenia systemów OZE w przedsiębiorstwach. Doradztwo energetyczne oraz zakres auditingu energetycznego w celu zmniejszenia zapotrzebowania na energię elektryczną i cieplną budynku.
Program szkolenia i rejestracja na szkolenie, kliknij à http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html lub tel. 18 262 12 76

Rozliczanie podatków – rejestracja do 19 listopada do godz. 12:00

Termin: 23-24 listopada 2015 r. (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu
Cel Szkolenia: przekazanie Uczestnikom kompleksowej wiedzy oraz nabycie przez Uczestników umiejętności w zakresie praktycznego rozliczania podatków. Zajęcia będą prowadzone w formie wykładowo-warsztatowej przez praktyka zajmującego się podatkami, na co dzień, doradcę podatkowego. Poruszana tematyka będzie bazować na licznych przykładach.
Program szkolenia i rejestracja na szkolenie, kliknij à http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html lub tel. 18 262 12 76

Praca zespołowa kluczem do sukcesu firmy – rejestracja do 23 listopada do godz. 12:00

Termin: 26-27 listopada 2015 r. (2-dniowe, w godz. 9.00-16.00) w Nowym Sączu
Cel szkolenia: nabycie przez Uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu przywództwa sytuacyjnego, stylów przywództwa oraz metod pracy z zespołem. Zdobycie wiedzy na temat wybranych technik motywowania pracowników oraz zastosowania coachingu. Doskonalenie umiejętności prowadzenia oceny pracowników oraz wdrażania systemów motywacyjnych.
Program szkolenia i rejestracja na szkolenie, kliknij à http://www.marr.pl/projekty/swiss_/szkolenia.html lub tel. 18 262 12 76

Dla kogo? Do udziału w szkoleniach zapraszamy mikro, małe i średnie firmy, zarejestrowane (posiadające siedzibę) lub posiadające strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego.

Uczestnikami szkoleń mogą być właściciele, kadra zarządzająca i kierownicza oraz pracownicy.

Pytania? Tel. 18 262 12 76

 Zobacz więcej ... 

Tydzień Przedsiębiorcy w nowosądeckim ZUS.

2015-11-12

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaprasza wszystkich przedsiębiorców na „Tydzień Przedsiębiorcy” organizowany w dniach 23-27 listopada w nowosądeckim ZUS-ie.

Przedsiębiorcy będą mogli zasięgnąć porad z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz spotkać się z ekspertami, m.in. z Sądeckiego Urzędu Pracy, Nowosądeckiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Małopolskiej Agencja Rozwoju Regionalnego SA., Państwowej Inspekcji Pracy, Urzędu Skarbowego, Nowosądeckiej Izby Gospodarczej oraz z przedstawicielami Urzędu Marszałkowskiego - Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Nowym Sączu.

W tych dniach zaplanowane zostały bezpłatne szkolenia dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców w Nowym Sączu, Nowym Targu, Limanowej i Gorlicach. Szczegółowy plan szkoleń znajduje się na stronie www.zus.pl w zakładce „kalendarium”.
Na szkolenia można się zapisywać pod numerem tel. 18/449-81-96, kom. 502-001-021 lub
e-mail:
rzecz.nowysacz@zus.pl

 Zobacz więcej ... 

W tym roku ŚWIATOWY TYDZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI (ŚTP) W MAŁOPOLSCE organizowany będzie od 16 do 22 listopada.

2015-11-12

W ramach tego przedsięwzięcia chcielibyśmy serdecznie zaprosić wszystkich na bezpłatne szkolenia:

1. „Księgowość w małej firmie”.

Data: 18.11.2015;
Godzina: 10.00-13.00;
Miejsce: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13. Nowy Sącz;
Tematyka: zasady rejestracji działalności gospodarczej i aktualizacji danych, rodzaje ewidencji podatkowych, przepisy regulujące prowadzenie Ksiąg handlowych, KPiR, ewidencja ryczałt, ewidencja VAT, terminy składania deklaracji zgłoszeniowych, aktualizacyjnych, rozliczeniowych i zeznań podatkowych.
Rejestracja telefoniczna: 18 442 35 68, mailowa: sekretariat@inkubator.nowysacz.pl

2. „Kadry i płace w małej firmie”.

Data: 20.11.2015;
Godzina: 10.00-13.00;
Miejsce: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13. Nowy Sącz;
Tematyka: Zasady zatrudniania pracowników, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS i US.
Rejestracja telefoniczna: 18 442 35 68, mailowa: sekretariat@inkubator.nowysacz.pl

 Zobacz więcej ... 

Krótka fotorelacja - akademia e-marketingu.

2015-11-05

 Zobacz więcej ... 
Odwiedziło nas
osób
copyright © www.chariot.pl
powered by ChariotCMS 3.3 Basic
[X]

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.